Silikaattellis
Kurna liiklussõlm Tallinna ringteel
Valmimisaeg: oktoober 2015
Objekti valmimiseks kulus 338 773 tonni AS Silikaat karjääriliiva.
Maanteeameti teatel jätkus Kurna liiklussõlme valmimisega Tallinna ringtee väljaehitamine kaasaegseks, 2+2 sõiduradadega esimese klassi maanteeks. Eesti põhimaanteedest on liiklussagedus kasvanud enim just Tallinna ringteel – viimase kümne aasta jooksul koguni ligi 50 protsenti.
Liiklejate jaoks on peamine erinevus varasemaga võrreldes radade arv sõidusuunas (2+2), takistusteta sõit ringteel (varem fooriristmik), sõidusuundade vaheline eraldusriba ning kohaliku liikluse eraldamine põhitrassist.
Koos Kurna eritasandilise ristmikuga valmis ka neljarajaline 4,4-kilomeetrine lõik Jüri viaduktist kuni Kurna sõlmeni.
Tallinna ringtee kuulub üle-euroopalisse TENT-T teedevõrku, mis tähendab, et Maanteeamet saab seda välja arendada suures osas Euroopa Liidu Ühtekuulusfondi finantseerimisel.
Silikaattellis, Silikaatplokk
Haanja loodusliku mineraalvee tootmishoone
Valmimisaeg: 2019
Tootmisruumide eraldamisel ja siseruumide ehituses kasutatud silikaatplokki 180 Strong ja silikaattellist Classic 250x120x88.
Silikaattellis
9-korruseline korterelamu Ehitajate teel
Arhitekt Nikolai Jakobišvili
Valmimisaeg: 2003
Fotod: Maris Tomba
Silikaattellis
Büroohoone Tehnika tänaval
Arhitekt Rein Murula
Valmimisaeg: 2002
Fotod: Maris Tomba
Silikaattellis
Villa Vigand Viljandis
Arhitekt Emil Urbel
Valmimisaeg: 1996
Fotod: Maris Tomba
Arhitekt Emil Urbel on tuntud neofunktsionalistlike ja klassikalisest modernismist lähtuvate stiilipuhaste ja läbimõeldud planeeringuga eramute järgi, mille teostusel on pööratud alati suurt tähelepanu materjalivalikule ja ehituskvaliteedile. 1996. aastal KULKA arhitektuuri sihtkapitali aastapreemiaga hinnatud Villa Vigand on arhitekti käekirja ja suhtumise heaks näiteks.