Ehitame Eestit alates 1910

Silikaattellis

Kurna liiklussõlm Tallinna ringteel
Karjääriliivad

Kurna liiklussõlm Tallinna ringteel

Valmimisaeg: oktoober 2015

Objekti valmimiseks kulus 338 773 tonni AS Silikaat karjääriliiva.

Maanteeameti teatel jätkus Kurna liiklussõlme valmimisega Tallinna ringtee väljaehitamine kaasaegseks, 2+2 sõiduradadega esimese klassi maanteeks. Eesti põhimaanteedest on liiklussagedus kasvanud enim just Tallinna ringteel – viimase kümne aasta jooksul koguni ligi 50 protsenti.

Liiklejate jaoks on peamine erinevus varasemaga võrreldes radade arv sõidusuunas (2+2), takistusteta sõit ringteel (varem fooriristmik), sõidusuundade vaheline eraldusriba ning kohaliku liikluse eraldamine põhitrassist.
Koos Kurna eritasandilise ristmikuga valmis ka neljarajaline 4,4-kilomeetrine lõik Jüri viaduktist kuni Kurna sõlmeni.
Tallinna ringtee kuulub üle-euroopalisse TENT-T teedevõrku, mis tähendab, et Maanteeamet saab seda välja arendada suures osas Euroopa Liidu Ühtekuulusfondi finantseerimisel.

Silikaattellis, Silikaatplokk

Haanja loodusliku mineraalvee tootmishoone

Valmimisaeg: 2019

Tootmisruumide eraldamisel ja siseruumide ehituses kasutatud silikaatplokki 180 Strong ja silikaattellist Classic 250x120x88.

 

 

Ava galerii

Silikaattellis

9-korruseline korterelamu Ehitajate teel

Arhitekt Nikolai Jakobišvili
Valmimisaeg: 2003

Fotod: Maris Tomba

Ava galerii

Silikaattellis

Büroohoone Tehnika tänaval

Arhitekt Rein Murula
Valmimisaeg: 2002

Fotod: Maris Tomba

Ava galerii

Silikaattellis

Villa Vigand Viljandis

Arhitekt Emil Urbel
Valmimisaeg: 1996

Fotod: Maris Tomba

Arhitekt Emil Urbel on tuntud neofunktsionalistlike ja klassikalisest modernismist lähtuvate stiilipuhaste ja läbimõeldud planeeringuga eramute järgi, mille teostusel on pööratud alati suurt tähelepanu materjalivalikule ja ehituskvaliteedile. 1996. aastal KULKA arhitektuuri sihtkapitali aastapreemiaga hinnatud Villa Vigand on arhitekti käekirja ja suhtumise heaks näiteks.

 

Ava galerii
Leia edasimüüja
Leia edasimüüja